oglindaoglinjoara.blogspot.ro Web analytics

Oglinda,oglinjoara : Review Himalaya

miercuri, 21 martie 2012

Review Himalaya

Am revenit in frumosul oraş Bucuresti cu un review la gelul de curatare Himalaya.
Pe care il URASC cu desăvîrşire . 
Sa încep cu începutul :)
La facultate am primit de la fetele ambition o mostră Himalaya Neem Face Wash ,care de-a dreptul m-a încîntat in acea zi , astfel abia asteptam sa ajung acasă sa-l folosesc .
Auzisem numai pareri bune despre produsele Himalaya si o perioada ma batea gandul sa le cumpar si eu .
Am aruncat la GUNOI mostra cu gelul de curatare pentru ca dupa 2 utilizari a inceput sa mi se cojeasca pielea , sa mi se ia , sa naparleasca - ideea este una , aratam oribil .
Si cu fond de ten ( atentie acoperire mare ) si fara pielea era distrusa , pe langa acest fapt ma ustura ingrozitor /chiar daca dadeam doar cu apa pe fata .
La inceput am inceput sa naparlesc langa nas , apoi langa gura , apoi pe obraji , apoi s-a ajuns la pleoape - eu mi-am dat seama imediat cine este vinovatul si imediat m-am apucat sa-mi salvez si ultimile ramasite de piele .
Ce am folosit :
- Gel hidratant Mario Badescu ( o mostra primita la nustiu ce revista)
- Crema Hofigal Spirulin 
- Ulei din samburi de struguri
- Apa termala 
Deja am o saptamana si in zona nasului , gurii si obrajilor s-a rezolvat situatia in schimb  pe pleoape inca simt cum imi pica pielea.
In poza de mai sus e dracia care m-a facut sa arat ca un monstru :) 
Concluzie ?
Nu ma voi atinge niciodata de mostrele si  de produsele acestei firme , nustiu cum pot ei sa comercializeze aceste produse ca fiind "naturiste" pe baza de componente "naturale " cand uite ce fac pielii .
O zi frumoasa .
Voi reveni mai pe seara cu o postare despre niste produse foarte bune si de calitate :)

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Mă bucur să-ţi citesc părerea.Eşti pupăcit/pupăcită.